Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We aanvaarden ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

  • Boek met duidelijke tekenen van gebruik
  • Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij je een e-mail om jeu te laten weten dat wij je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als je terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch gecrediteerd op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

  • Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
  • Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
  • Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
  • Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@hetblauwedraakje.be.

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@hetblauwedraakje.be en stuur he artikel naar: Het Blauwe Draakje, Kerkakkersstraat 15, 9770 Kruisem (België).

Retourzendingen

Om een bestelling te retourneren, dien je het product te versturen naar: Het Blauwe Draakje, Kerkakkersstraat 15, 9770 Kruisem (België).

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost om je geruilde product bij je te krijgen variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kan je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Contacteer ons via info@hetblauwedraakje.be.