Spring naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?

Zeker! Stuur gerust een mailtje met jouw facturatiegegevens naar info@hetblauwedraakje.be. Vergeet zeker niet je bestelnummer te vermelden. Deze kan je terugvinden in de bevestigingsmail dat je ontvangen hebt bij het plaatsen van je bestelling.

Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst. Kan ik deze nog annuleren?

Als deze bestelling nog niet vertrokken is uit ons magazijn kunnen wij deze nog snel voor jou annuleren. Stuur een mailtje naar info@hetblauwedraakje.be. Wanneer de bestelling reeds onderweg is kan je deze tot 14 dagen later terugsturen.

Betalen

Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?

Zeker! Stuur gerust een mailtje met jouw facturatiegegevens naar info@hetblauwedraakje.be. Vergeet zeker niet je bestelnummer te vermelden. Deze kan je terugvinden in de bevestigingsmail dat je ontvangen hebt bij het plaatsen van je bestelling.

Op welke manier kan ik betalen voor mijn bestelling?

Betaal veilig online via één van onderstaande betalingsmethoden:

  • Bancontact
  • Overschrijving (dit kan enkele dagen duren)
  • Creditcard
  • Paypal
  • Paysafe

Waarom staat er “Mollie” op mijn rekeningafschriften?

Mollie is onze betaalpartner. Zij zorgen ervoor dat je betaling op deze website veilig verloopt. Je betaalt in principe aan hen, en dat is de reden waarom je op je rekeningafschriften niet "Het Blauwe Draakje" zal zien staan, maar "Mollie".

Mijn account

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn account wijzigen?

Op de accountpagina kan je doorklikken naar "Accountgegevens". Daar kan je niet alleen het e-mailadres van je aanpassen, je kan er ook een nieuw wachtwoord kiezen.

Retours

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Je kan je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren, op voorwaarde dat de geretourneerde producten nog in een verkoopbare staat zijn. Het retourproces verloopt via volgende stappen:

  1. Meld je retour aan via deze pagina. Daarna krijg je een automatisch mailtje van ons met het retouradres.
  2. Stop de artikelen die je wil terugsturen in een stevige doos en breng deze binnen bij de post.
  3. Na ontvangst van je zending betalen wij het bedrag terug via de betaalmethode waarmee je de initiële aankoop gedaan hebt. Dit kan 2 - 3 werkdagen duren.

Mijn pakketje is beschadigd, wat nu?

Je stuurt hiervoor best een mailtje naar info@hetblauwedraakje.be en voegt wat foto's toe als bijlage. Vergeet zeker je bestelnummer niet te vermelden.

Via welke betalingsmethode wordt het bedrag van een retour teruggestort?

Wanneer wij een terugbetaling uitvoeren gebeurt dit altijd via dezelfde betalingsmethode waarmee jij de bestelling hebt geplaatst.

Wanneer krijg ik het geld teruggestort bij een retour?

Nadat wij je retourzending ontvangen hebben zullen wij eerst even checken of de artikelen nog in een verkoopbare staat zijn. Daarna voeren wij de terugbetaling uit binnen de 2 - 3 werkdagen. Afhankelijk van de betalingsmethode kan het iets langer duren voor het geld effectief op je rekening staat.

Verzending

Hoe lang duurt de verzending?

Bestelling die voor 14:00 geplaatst worden kunnen de dag zelf nog verzonden worden. In dat geval heb je je bestelling de volgende dag al in huis.

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Bij grote drukte of problemen bij de koeriersdiensten kan dit soms een dag later dan verwacht zijn. Stuur gerust een mailtje naar info@hetblauwedraakje.be mocht je vragen hebben over je bestelling.

Mijn pakketje is beschadigd, wat nu?

Je stuurt hiervoor best een mailtje naar info@hetblauwedraakje.be en voegt wat foto's toe als bijlage. Vergeet zeker je bestelnummer niet te vermelden.